10 معترض جنبش تصرف در پورتلند آمریكا دستگیر شدند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش پایگاه اینترنتی Occupy arrest ، پلیس ضد شورش آمریكا شب دوشنبه در شهر پورتلند، دست كم 10 معترض حامی جنبش 'تصرف' كه در تظاهرات علیه خشونت نیروهای امنیتی این كشور شركت كرده بودند را دستگیر كرد.

بر اساس این گزارش، یك پسر 15 ساله در میان معترضانی بود كه شب گذشته به دست نیروهای پلیس دستگیر شد.

این دستگیری‌ها در حالی است كه مقامات محلی در روزهای اخیر سركوب جنبش سراسری 'تصرف' را از سرگرفته اند.

از سوی دیگر، معترضان جنبش 'تصرف پیتسبورگ' نیز روز دوشنبه بعد از این كه ضرب الاجل اول برای ترك اردوی اعتراضی خود را نادیده گرفتند، حكم تخلیه نهایی را دریافت كردند.

یك قاضی محلی به رئیس پلیس شهرستان دستور داد تا تمام معترضان مستقر در پارك مقابل بانك نیویورك ملون را از اردوی اعتراضی آن‌ها بیرون كند.

بر اساس این گزارش، ماموران پلیس شهر اوكلند پیشتر حدود 400 فعال جنبش تصرف را كه قصد داشتند چندین ساختمان دولتی را تصرف كنند، دستگیر كردند.

با وجود این، معترضان جنبش تصرف می‌گویند، به مقاومت خود علیه مقامات ادامه داده و با وجود دستگیری‌ها در راه جنبش خود مبارزه خواهند كرد.

جنبش تصرف در امریكا، از 17 سپتامبر 2011 و از زمانی آغاز شد كه گروهی از تظاهركنندگان در اعتراض به توزیع نابرابر ثروت و نفوذ گسترده شركت‌های بزرگ در سیاست‌های دولت آمریكا، در منطقه تجاری نیویورك تجمع كردند.

با وجود سركوب معترضان آمریكایی و دستگیری‌ گسترده آنان به دست نیروهای پلیس، دامنه جنبش تصرف اكنون به بسیاری از شهرهای این كشور و همچنین دیگر كشورهای جهان از جمله استرالیا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند و پرتغال گسترش پیدا كرده است.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: سنگ , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: